Serpentiny pro Macholda (S1-S2)

„Výstup mezi 4kou a Turistickou“

Nástup 50°41’28.529″N, 13°42’45.515″E
Vlevo 50°41’26.017″N, 13°42’17.449″E
Vrchol 50°41’7.938″N, 13°42’29.414″E

Popis: Do trasy nastupujeme za můstkem na sjezdovce č. 5 (turistické) v pravém úhlu doleva   několika zákrutami se dostaneme na cestu, kterou překřížíme a pokračujeme starou úvozovou cestou vzhůru až ke sjezdovce č. 5 (turistické).♠ Sjezdovku č. 5 překřížíme a pokračujeme dál kolmo svahem. Po levé ruce máme hustý pruh lesa, podél kterého vystoupáme až pod silnici. V tomto místě se dáme vlevo a paraelně se silnicí dojdeme po 200 metrech k rozcestí u trafostanice. Zde znovu vlevo a dojdeme na sjezdovku č. 4. Pokračování je na vás vlevo sjezd po 4ce vpravo výstup po 4ce na Bouřňák po tyčovém značení. (dále pak ♥) , nebo zahýbáme vpravo a sjíždíme po sjezdovce č. 5 (turistické) do Mikulova. Nad prudkým sjezdem (vidíme na silnici) lze odbočit doleva a po tzv. „tankovce“ opět zahájíme výstup směrem Bouřňák po Tankovce.

Varianta po turistické: Na ní zahýbáme vlevo a pokračujeme cca 300 m vzhůru nad sjezdovku č. 4 (novou)

Varianta na Bouřňák:  nad sjezdovkou č. 4 vyjdeme průsekem na pláně u Horské služby a podél tyčí až na vrchol Bouřňák. Sjezd do Mikulova jakoukoliv sjezdovkou mimo č. 6.